piektdiena, 2011. gada 9. septembris

Gabioni


Gabioni Latvijā paliek populāri ļoti lēnām, Bet tas nav pelnīti!  NAv jau tikai pozitīvais, nav caurspīdīgi, būvnormatīviem tas var nepatikt! Ideja gabionam - akmens kaudze.  Laikam neizklausās iespaidīgi? Bet ja es pavēstu, bet es saku, ka akmeņi ir īpaši izkārtoti, un šo čupu kā mālu iespējams veidot dažādās formās? bet ja es saku ka var kraut iekšā arī malku. Nepārliecina? ielieciet iekšā stikla bumbas! Ticiet man, tas ir ko vērts! Trapioni ir speciālas formas gabioni.

Tiem ir ne tikai estētiska nozīme, bet arī praktiska.

- lielāizturība tomēr palielina arī svaru
- var izveidot arī skaņas barjeru
- nepieciešamos elementus var veidot no žoga

Domājot par žogiem nevajag aprobežoties ar konkrētiem žogi veidiem, piemēram, mēs, latvieši, parasti žogus iztēlojamies kā koka sētiņu pie vecmātes mājām,  bet ar to viss nebeidzas! Ar to viss tikai sākas! Metāla žogi ir pieejami visās iespējamajās konfigurācijās, un ja nav pieejami – uzzīmē, mēs uztaisīsim! Bet par gabioniem es domāju šādi, izteikšu salīdzinājumu – koka mājiņa ( nu tāda  kā sivēniem no pasakas ) un Drakulas pils Rumānijā. Abi der vienam un tam pašam mērķim, bet viens piedāvā pašu minimumu, bet otrs jau ko vairāk.
Visa nepieciešamā informācija atrodama Betafence mājaslapā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru